“Offering products or services alone isn’t enough these days: organizations must provide their customers with satisfactory experience. Competing on that dimension means orchestrating all the ‘clues’ that people pick up in the buying process.” That’s the introductory quote to a report published by MIT Sloan in April 2002. In the two decades since, this view of customer experience has only continued to snowball in truth and relevance. As the world of business has moved online, the need to identify, understand, and optimize the ‘clues’ a business sends to its customers has never been more fundamental to an organization’s success.
In this guide, we’re going to look at how a company can improve the experience that it delivers to customers, through using challenge-driven innovation. As well as discussing how, we’ll also explore why any business should prioritize customer experience, and some of the ways in which our clients have been able to succeed in this area.
Para descargar este contenido ingresa tus datos en el formulario
¿Qué encontrarás en este E-Book?
– Reasons for Improving Customer Experience
¿Qué servicio ofrecemos como Transforme para este tema?
Digital Innovation. Ofrecemos herramientas y tecnologías para escalar tus procesos de innovación. Nuestra propuesta se concentra en cuatro ejes:
1. Estrategia de automatización, inteligencia artificial y metaverso.
2. Plataforma desafíos de innovación y gestión de portafolio.
3. Innovación abierta global.
4. Herramientas de diagnóstico online.
Actualmente contamos con dos alianzas estratégicas que son clave para la Digital Innovation:
– Wazoku: Transforme es Platinum Partner de esta plataforma IMS: Innovation Management System y tiene acceso al mayor marketplace de innovación abierta del mundo, con más de 500.000 “solvers” que aportan soluciones a desafíos tecnológicos de nuestros clientes.
– Genomawork: Transforme y genomawork han creado InnoProfile, el primer sistema de perfilamiento de talentos innovadores en las empresas, mediante juegos online y algoritmos predictivos basados en inteligencia artificial. Esto permite a Transforme prestar exclusivos servicios de identificación y perfilamiento de talentos innovadores en nuestros clientes.